Toimitusaika: 2-5 arkipäivää | 30 päivän palautusoikeus

Palautukset & Vaihdot

VÄÄRÄT TAI VAHINGOITTUNEET TUOTTEET

Jos olemme lähettäneet sinulle väärän tuotteen tai jos tuote on toimitettu huonossa kunnossa, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen support@tretornsweden.com liittämällä mukaan kuvan vahingoittuneesta tai väärästä tuotteesta sekä pakkauksesta. Ilmoita viestissä seuraavat tiedot: tilausnumerosi, paketin seurantanumero tai tuotenumero, lyhyt kuvaus palautuksen syystä ja tieto siitä, haluatko tilalle toisen tuotteen tai hyvityksen.

Lähetä pyyntösi 30 päivän kuluessa vastaanottamispäivästä. Pyyntöäsi käsitellään 48 tunnin kuluessa ja tulet saamaan sähköpostin, jossa ilmoitetaan hyvityksestä tai siitä, että hyvityksesi on käsittelyssä. Jos valitset hyvityksen, tulet saamaan takaisin koko tuotteen hinnan ja toimituskulut. Kun palautus on käsitelty, voi kestää jopa 14 päivää ennen kuin saat hyvityksen.

PALAUTUKSET & VAIHDOT

Sinulla on 30 päivän palautusoikeus siitä päivästä alkaen, jolloin vastaanotat tuotteen. Kaikkiin palautuksiin lisätään palautusmaksu 5 €.

Edellytämme, että tuote on käyttämätön, alkuperäiskunnossa, etiketit ovat paikoillaan ja/tai tuotepakkaus on ehjä. Huomioithan, että jos olet ostanut kumisaappaat tai kengät, kenkälaatikko on osa pakkausta. Älä vahingoita pahvipakkausta äläkä kirjoita suoraan siihen. Jos vastaanotamme palautuksena vahingoittuneen pahvipakkauksen, veloitamme 20 euron maksun tai vaihtoehtoisesti palautusta ei hyväksytä.

PALAUTUKSET SUOMI

Täytä palautuslomake, joka on toimitettu sinulle tuotteen mukana. Jos et löydä palautuslomaketta, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen support@tretornsweden.com.

Näin helposti palautus toimii:

1. Täytä palautuslomake.

2. Pakkaa tavarat, mieluiten samaan kuljetuslaatikkoon, jossa ne on toimitettu.

3. Aseta pakettisi seurantaan osoitteessa UPS.com. Se onnistuu käyttämällä seurantatunnusta, joka löytyy paketin osoitelapusta sekä tilausvahvistuksesta, jonka olet saanut meiltä sähköpostiisi (numero alkaa 1Z5621VF…).

4. Paina ”Palauta paketti”.

5. Valitse palautuksen syy ja paina sen jälkeen ”Lähetä”.

6. Paina ”Tulosta osoitelappu”. Huomioithan: älä paina ”Tulosta lämpötulostimella”.

7. Tallenna saamasi PDF-tiedosto ja tulosta se.

8. Kiinnitä uusi osoitelappu pakettiin ja soita UPS:lle paketin noutoa varten.

Palautusosoite
Kaikki palautukset lähetetään osoitteeseen:

Tretorn Sweden AB

Lagergatan 4

264 94 Klippan, Sweden

Vaihdot Suomi
Huomioithan, että vaihdot eivät ole mahdollisia Ruotsin ulkopuolella. Sinun tulee palauttaa paketti meille ja tehdä uusi tilaus.

NÄIDEN KÄYTTÖEHTOJEN MUUTOKSET

Varaamme oikeuden muuttaa tai vaihtaa näitä käyttöehtoja milloin tahansa, ja niiden tarkastus tulee korvaamaan nämä käyttöehdot. Kaikki Tretornin tekemät muutokset tai vaihdot näihin käyttöehtoihin julkaistaan täällä ja ne ovat voimassa välittömästi. Tämän verkkosivuston käyttäjiä ohjeistetaankin tutustumaan käyttöehtoihimme säännöllisesti mahdollisten muutosten varalta.

Jos sinulla on kysyttävää koskien käyttöehtojamme, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa support@tretornsweden.com.