Käyttöehdot
TILAUKSEN HYVÄKSYMINEN
Kun olet tehnyt valintasi ja tilauksesi on tehty, saat sähköpostiviestin, jossa on tilauksesi yksityiskohdat. Tämä sähköposti EI OLE tilauksesi hyväksyminen, vaan vain vahvistus, että olemme vastaanottaneet tilauksen. Ellet peruuta tilaustasi, tilauksen hyväksyminen sinun ja Tretorn Sweden AB on saatettu loppuun, kun lähetämme sinulle sähköpostia vahvistaaksemme, että tuotteet on lähetetty.
Varaamme oikeuden olla hyväksymättä tilausta, jos esimerkiksi emme saa maksulle valtuutusta, tiettyä tuotetta koskee toimitusrajoitus, tilattu tuote on loppu varastosta tai se ei täytä laaduntarkastusvaatimuksemme ja on siksi vedetty pois myynnistä, tai jos et täytä kelpoisuusvaatimuksiamme, joiden kriteerit on määritelty käyttöehdoissa.
MAKSAMINEN
Maksut voidaan suorittaa kaikilla tavallisimmilla luottokorteilla ja ne käsittelee Klarna. Maksu veloitetaan tililtäsi tilauksesi lähetyksen yhteydessä Tretorn Sweden AB toimesta. Sinun tulee vahvistaa, että käytetty luotto-/pankkikortti on sinun tai että olet saanut nimenomaisen luvan luotto-/pankkikortin haltijalta sen käyttämiseen. Kaikki luotto-/pankkikortin haltijat voivat ovat kortin myöntäjän vahvistus- ja valtuutustarkastusten alaisia. Jos kortin myöntäjäsi kieltäytyy maksun valtuuttamisesta Tretorn Sweden AB, emme ole vastuussa myöhästymisestä tai toimittamattomuudesta. We take all reasonable care to make our Site secure. Kaikki tilisiirrot käsittelee Klarna. Luottokorttinumero lähetetään suojattua yhteyttä käyttäen pankkiisi.
TOIMITUS
Saat vahvistuksen sähköpostitse heti, kun tilauksesi lähtee varastoltamme sisältäen kaikki toimitus- ja palautustiedot sekä seurantanumeron, jolla voit seurata tilauksesi etenemistä UPSilla.
Suomi
UPS toimittaa tilaukset kotiosoitteeseesi. Normaali toimitus 2-5 työpäivässä. Kaikki tarvittava tietoa koskien palautusta ja vaihtoa löytyy pakkauksesta.
Ahvenanmaa
Valitettavasti emme toistaiseksi voi toimittaa tilauksia Ahvenanmaalle tullaukseen ja erilaiseen oikeusmenettelyyn liittyvien syiden vuoksi.
HINNOITTELUPOLITIIKKA
Verkkosivuilla ilmoitetut hinnat ovat euroja (EUR) ja ne sisältävät voimassa olevan ALV:n, ellet ole valinnut vaihtoehtoista maata, jossa ALV:a ei veloiteta (Euroopan unionin ulkopuoliset valtiot, kuten Norja ja Sveitsi).
Tuotteen hinnat asetetaan kunkin sesongin alussa käyttäen voimassa olevia valuutanvaihto kertoimia. Nämä hinnat voivat muuttua, jos sovellettava valuutanvaihto kerroin muuttuu ennen kuin tilauksesi on hyväksytty tai jos tuotteiden hinta alenee milloin tahansa myyntikauden aikana.
Jos olet asiakas, jonka luottokorttia ei ole määritetty valuuttojen mukaan, lopullinen hinta määräytyy sinä päivänä sovellettavan vaihtokurssin mukaan, kun luottokorttiyhtiösi käsittelee tapahtuman.
VÄÄRÄT TAI VAHINGOITTUNEET TUOTTEET
Jos olemme lähettäneet sinulle väärän tuotteen tai jos tuote on toimitettu huonossa kunnossa, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen support@tretornsweden.com liittämällä mukaan kuvan vahingoittuneesta tai väärästä tuotteesta sekä pakkauksesta. Lisää viestiisi seuraavat tiedot: tilausnumerosi, toimitus-ID tai tuotenumero, lyhyt kuvaus palautuksen syystä ja tieto siitä, haluatko tilalle toisen tuotteen tai hyvityksen.
Lähetä pyyntösi 30 päivän kuluessa vastaanottamispäivästä lukien. Pyyntö käsitellään 48 tunnin kuluessa ja tulet saamaan sähköpostin, jossa ilmoitetaan hyvityksestä tai siitä, että hyvityksesi on käsittelyssä. Jos valitset hyvityksen, tulet saamaan takaisin koko tuotteen hinnan ja toimituskulut.
PALAUTUKSET & VAIHDOT
Sinulla on 30 päivän palautusoikeus siitä päivästä alkaen, jolloin vastaanotat tuotteen.
Edellytämme, että tuote on käyttämätön, alkuperäiskunnossa, etiketit ovat paikoillaan ja/tai tuotepakkaus on ehjä. Huomioithan, että jos olet ostanut kumisaappaat tai kengät, kenkälaatikko on osa pakkausta. Älä vahingoita pahvipakkausta äläkä kirjoita suoraan siihen. Jos vastaanotamme palautuksena vahingoittuneen pahvipakkauksen, veloitamme 20 euron maksun tai vaihtoehtoisesti palautusta ei hyväksytä. Huomaa, että paluu maksaa 5 €.
Palautukset Suomi
Täytä palautuslomake, joka on toimitettu sinulle tuotteen mukana. Jos et löydä palautuslomaketta, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen support@tretornsweden.com. Huomioithan, että vaihdot eivät ole mahdollisia Ruotsin ulkopuolella. Sinun tulee palauttaa pakkaus meille ja tehdä uusi tilaus.
Vaihdot Suomi
Huomioithan, että vaihdot eivät ole mahdollisia Ruotsin ulkopuolella. Sinun tulee palauttaa pakkaus meille ja tehdä uusi tilaus.
Palautusosoite
Kaikki palautukset lähetetään osoitteeseen:
Tretorn Sweden AB
Garnisionsgatan 51
254 66 Helsingborg
Sweden
CONSUMERS’ STATUTORY RIGHTS
Any statutory rights which you have, which cannot be excluded or limited, will not be affected by these terms of conditions..
In the event of any dispute which you may have in connection with the purchase of products from Tretorn, we will endeavor to resolve such dispute with you directly. However, if we are unable to resolve the dispute to your satisfaction, you have the right to pursue Online Dispute Resolution (“ODR”) through the ODR Platform, accessible via the following url: http://ec.europa.eu/odr.
NÄIDEN KÄYTTÖEHTOJEN MUUTOKSET
Varaamme oikeuden muuttaa tai vaihtaa näitä käyttöehtoja milloin tahansa, ja niiden tarkastus tulee korvaamaan nämä käyttöehdot. Kaikki Tretornin tekemät muutokset tai vaihdot näihin käyttöehtoihin julkaistaan täällä ja ne ovat voimassa välittömästi. Tämän verkkosivuston käyttäjiä ohjeistetaankin tutustumaan käyttöehtoihimme säännöllisesti mahdollisten muutosten varalta.
Jos sinulla on kysyttävää koskien käyttöehtojamme, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa support@tretornsweden.com.
PÄÄKONTTORI
Thevea Brands Group AB
Ekslingan 4
254 67 Helsingborg
Sweden
VAT. 559271-8240