Pidemmät toimitusajat Black Weekin aikana | Palautusoikeus jatkettu 17. tammikuuta asti

Valitukset

Valitukset

Mitä tapahtuu, kun teen valituksen?

Kuluttajakauppalain mukaan sinulla on oikeus valittaa tuotteesta kolmen vuoden kuluessa, jos tuote oli viallinen toimitushetkellä ja/tai kyseessä on tuotantovirhe. Jos saat viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian 30 päivän kuluessa. Liitä mukaan tilausnumero, mikä on vikana ja kuvia virheestä ja tuotteesta kokonaisuudessaan. Otamme sinuun yhteyttä heti, kun olemme arvioineet tapauksen.

Jos tuote on ostettu joltakin jälleenmyyjältämme, ota yhteyttä ostopaikkaan. Meillä ei ole oikeutta muuttaa minkään jälleenmyyjän päätöstä.

Usein kysytyt kysymykset:

Miten voin valittaa tuotteesta?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä sähköpostiin seuraavat tiedot:

  • Tilausnumero

  • Lyhyt kuvaus vahingosta tai siitä, miten se tapahtui/huomattiin

  • Liitä mukaan kuvia vauriosta ja kokonaiskuva tuotteesta

NÄIHIN EHTOIHIN JA MÄÄRÄYKSIIN TEHTÄVÄT MUUTOKSET

Pidätämme oikeuden muuttaa tai muunnella näitä käyttöehtoja milloin tahansa, ja kaikki muutokset korvaavat nämä käyttöehdot. Kaikki Tretorn näihin käyttöehtoihin tekemät muutokset tai muunnokset julkaistaan täällä, ja ne tulevat välittömästi voimaan. Tämän verkkosivuston käyttäjiä kehotetaan siksi tarkistamaan käyttöehdot säännöllisesti muutosten varalta.

Jos sinulla on lisäkysymyksiä käyttöehdoistamme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.