2-5 työpäivän toimitusaika | Palautusoikeus jatkettu 17. tammikuuta asti

FAQ

FAQ

MITEN MAKSAN?

Maksun voi suorittaa kaikilla yleisimmillä maksukorteilla, ja sen hoitaa Klarna. Maksu veloitetaan ja vähennetään tililtäsi, kun tilaus lähetetään meiltä. Vahvistat, että käytetty kortti on oma tai että kortinhaltija on nimenomaisesti valtuuttanut sinut käyttämään sitä. Kortin myöntäjä valvoo ja tarkistaa kaikki kortinhaltijat. Jos kortinhaltija kieltäytyy vahvistamasta meille suoritettua maksua, emme ole vastuussa viivästyksistä tai toimituksen laiminlyönnistä. Teemme kaikkemme varmistaaksemme, että verkkosivustomme on turvallinen.

MILLOIN PAKETTINI SAAPUU?

Saat vahvistuksen heti, kun tilauksesi lähtee varastostamme, mukaan lukien kaikki lähetys- ja palautustiedot sekä seurantanumeron. Normaali toimitusaikamme on 3-6 arkipäivää. UPS suorittaa toimituksen kotiosoitteeseesi. Rahti 5€ kaikista tilauksista.

VOINKO MUUTTAA TILAUSTANI/TOIMITUSOSOITE?

Kun olet tehnyt tilauksesi, muutoksia ei voi tehdä. Jos jokin on mennyt pieleen, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

VOINKO PERUUTTAA TILAUKSENI?

Olettaen, että tilausta ei ole vielä lähetetty, voimme ehkä peruuttaa tilauksen. Ota välittömästi yhteyttä tukitiimiimme. Jos tilaus on lähetetty, emme voi peruuttaa sitä.

MISSÄ ON TILAUSVAHVISTUKSENI?

Vahvistus tilauksestasi lähetetään aina antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tämä voi johtua siitä, että se on päätynyt roskapostilaatikkoosi. Jos olet antanut väärän sähköpostiosoitteen, vahvistus ei saavu.

MINULLA ON ALENNUSKOODI. MITEN KÄYTÄN SEN?

Aktivoit alennuskoodisi ennen maksua. Huomaa, että emme voi lisätä alennusta tilauksen tekemisen jälkeen.

ALENNUKSENI EI TOIMI?

Tämä voi johtua jostain seuraavista syistä:

1. Koodi ei ole enää voimassa.

2. Olet kirjoittanut koodin väärin tai lisännyt välilyönnin jne.

3. Yrität yhdistää alennuskoodin muihin tarjouksiin.

MITEN PALAUTAN TUOTTEEN?

Seuraa tätä linkkiä ohjeita varten.

MILLOIN SAAN PALAUTUKSEN?

Kun palautus on tehty, palautuksen saaminen voi kestää jopa 14 päivää. Palautukset tehdään sillä maksutavalla, jonka valitsit tilausta tehdessäsi.

VOINKO KESKEYTTÄÄ LASKUN PALAUTUKSEN YHTEYDESSÄ?

Voit keskeyttää laskusi kirjautumalla Klarnaan ja napsauttamalla raporttipalautuksesta.

Päivitämme laskun uuteen summaan.

VOINKO PITÄÄ ALENNUKSENI VAIHDON YHTEYDESSÄ?

Kun vaihdat tuotetta/kokoa, teet uuden tilauksen, kun olet palauttanut tuotteen. Palautus tehdään sitten siihen maksutapaan, jonka valitsit tilausta tehdessäsi. Jos haluat säilyttää alennuksen, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

MITEN VOIN VALITTAA TUOTTEESTA?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä sähköpostiin seuraavat tiedot:

- Tilausnumero

- Lyhyt kuvaus vahingosta tai siitä, miten se tapahtui/huomattiin.

- Liitä mukaan kuvia vauriosta ja kokonaiskuva tuotteesta.

MITEN HUOLEHDIN TRETORN-TUOTTEISTANI?

Noudata aina takissamme olevia pesuohjeita. Saappaiden ja kenkien osalta; tutustu hoito-oppaaseemme.

MIKÄ ON SAAPPAIDEN/KENKIEN SISÄMITTA?

Lähes jokaisen tuotteen tuotesivulla on kokotaulukko. Se sijaitsee sen vieressä, josta voit valita koot. Meillä on kokoopas, jossa voit mitata ja nähdä, mikä koko sinun pitäisi tilata.

MITEN TAKKIENNE KOOT OVAT?

Meillä on kokotaulukko lähes jokaisessa vaatetustuotteessa, löydät sen eri tuotesivuilta sen vierestä, josta valitset koon. Yleensä unisex-tuotteissa suosittelemme naisille valitsemaan yhden koon pienemmän kuin tavallisesti. Meillä on kokoopas, jossa voit mitata ja nähdä, mikä koko sinun pitäisi tilata.