Tilaa 16.12. saadaksesi toimituksen ennen joulua | Palautusoikeus jatkettu 17. tammikuuta asti

Palautukset

Palautukset

Miten teen palautuksen/vaihdon?

Meillä on 30 päivän palautusoikeus siitä päivästä alkaen, kun olet vastaanottanut tuotteen.

Tuotteen on oltava alkuperäisessä, käyttämättömässä kunnossa, etiketit paikoillaan ja/tai ehjässä pakkauksessa. Huomaa, että jos olet ostanut kumisaappaat tai -kengät, laatikko on osa tuotetta. Jos pahvi on vahingoittunut, siihen lisätään 20€ maksu tai palautus peruutetaan.

Kun vaihdat tuotetta/kokoa, teet uuden tilauksen palautuksen yhteydessä. Palautus tehdään tällöin sillä maksutavalla, jonka valitsit tilausta tehdessäsi.

Täytä toimitettu palautuslomake ja lähetä se paketin mukana. Suosittelemme, että palautat ostoksesi alkuperäisessä pussissa tai laatikossa, jossa se on toimitettu. Käytä tilauksen mukana toimitettua palautusetikettiä ja kiinnitä se pakettiin.

Vie paketti lähimpään postipisteeseen ja pyydä aina kuitti palautuksesta.

Palautukset

Palautus maksaa 5€. Maksu vähennetään palautuksestasi.

Miten tuote palautetaan:

1. Täytä pakettisi mukana tullut palautuslomake.

2. Pakkaa tuote(t), jonka haluat palauttaa.

3. Kiinnitä saamasi palautusetiketti.

4. Soita UPS:lle ja varaa noutoaika tai palauta paketti lähimpään UPS Access Point -pisteeseen. Säilytä seurantanumero.

Jos et löydä palautuslomaketta, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Heti kun olemme vastaanottaneet palautuksen, lähetämme sähköpostivahvistuksen Klarnan kautta.

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, voit valita laskun keskeyttämisen, kun olet kirjautunut Klarnaan. Keskeytät laskun menemällä siihen Klarnassa ja painamalla "Ilmoita palautuksesta". Tämä tarkoittaa, että laskua ei tarvitse maksaa palautusprosessin aikana. Kun palautus on rekisteröity, päivitämme laskun uuteen maksettavaan summaan.

Vaihdot

Huomaa, että vaihtaminen ei ole mahdollista, vaan sinun on palautettava paketti meille ja tehtävä uusi tilaus.

Palautusosoite

Kaikki palautukset on lähetettävä osoitteeseen:

Tretorn Sweden AB
Garnisonsgatan 51
254 66 Helsingborg, Sweden

Usein kysytyt kysymykset:

Milloin saan rahani takaisin?

Kun palautus on tehty, palautuksen saaminen voi kestää jopa 14 päivää. Palautukset tehdään sillä maksutavalla, jonka valitsit tilausta tehdessäsi.

Voinko keskeyttää laskun palautuksen yhteydessä?

Voit keskeyttää laskusi kirjautumalla Klarnaan ja napsauttamalla raporttipalautuksesta. Päivitämme laskun uuteen summaan.

Voinko pitää alennukseni vaihdon yhteydessä?

Kun vaihdat tuotetta/kokoa, teet uuden tilauksen palautuksen jälkeen. Palautus maksetaan sen jälkeen sille maksutavalle, jonka valitsit tilausta tehdessäsi. Jos haluat säilyttää alennuksen, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

NÄIHIN EHTOIHIN TEHTÄVÄT MUUTOKSET

Pidätämme oikeuden muuttaa tai muunnella näitä käyttöehtoja milloin tahansa, ja kaikki muutokset korvaavat nämä käyttöehdot. Kaikki Tretornin näihin käyttöehtoihin tekemät muutokset tai muunnokset julkaistaan täällä, ja ne tulevat välittömästi voimaan. Tämän verkkosivuston käyttäjiä kehotetaan siksi tarkistamaan käyttöehdot säännöllisesti muutosten varalta.

Jos sinulla on lisäkysymyksiä käyttöehdoistamme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.