Tilaa 16.12. saadaksesi toimituksen ennen joulua | Palautusoikeus jatkettu 17. tammikuuta asti

Toimitus

Toimitus

Mitä tapahtuu, kun teen tilaukseni?

Maksu suoritetaan Klarnan kautta. Kun tilaus on tehty, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse, heti kun tilauksesi on lähtenyt varastostamme, saat uuden vahvistuksen. Se sisältää kaikki lähetys- ja palautustiedot sekä seurantanumeron.

Normaali toimitusaikamme on 2-5 työpäivää. Kaikkiin tilauksiin lisätään 5€ toimituskulut.

Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset:

Miten maksan?

Maksu voidaan suorittaa kaikilla yleisimmillä maksukorteilla, ja sen hoitaa Klarna. Maksu veloitetaan ja vähennetään tililtäsi, kun tilaus lähetetään meiltä.Vahvistat, että käytetty kortti on oma tai että kortinhaltija on nimenomaisesti valtuuttanut sinut käyttämään sitä. Kortin myöntäjä valvoo ja tarkistaa kaikki kortinhaltijat. Jos kortinhaltija kieltäytyy vahvistamasta meille suoritettua maksua, emme ole vastuussa mahdollisista viivästyksistä tai toimituksen laiminlyönnistä. Teemme kaikkemme varmistaaksemme, että verkkosivustomme on turvallinen.

Milloin pakettini saapuu?

Saat vahvistuksen heti, kun tilauksesi lähtee varastostamme, mukaan lukien kaikki lähetys- ja palautustiedot sekä seurantanumeron. Normaali toimitusaikamme on 2-5 työpäivää.

Voinko muuttaa tilaustani/toimitusosoite?

Kun olet tehnyt tilauksen, muutoksia ei voi tehdä. Jos jokin on mennyt pieleen, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jos tilausta ei ole vielä lähetetty, voimme ehkä peruuttaa tilauksen. Ota välittömästi yhteyttä tukitiimiimme. Jos tilaus on lähetetty, emme voi peruuttaa sitä.

Missä on tilausvahvistukseni?

Vahvistus tilauksestasi lähetetään aina antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tämä voi johtua siitä, että se on päätynyt roskapostilaatikkoosi. Jos olet antanut väärän sähköpostiosoitteen, vahvistus ei tule perille.

Minulla on alennuskoodi. Miten käytän sen?

Aktivoit alennuskoodisi ennen maksua. Huomaa, että emme voi lisätä alennusta tilauksen tekemisen jälkeen.

Alennuskoodini ei toimi?

Tämä voi johtua jostain seuraavista syistä:

1. Koodi ei ole enää voimassa.

2. Olet kirjoittanut koodin väärin, lisännyt välilyönnin jne.

3. Yrität yhdistää alennuskoodin muihin tarjouksiin.

HINNOITTELUPOLITIIKKA

Verkkosivuilla ilmoitetut hinnat ovat euroja (EUR) ja ne sisältävät voimassa olevan ALV:n, ellet ole valinnut vaihtoehtoista maata, jossa ALV:a ei veloiteta (Euroopan unionin ulkopuoliset valtiot, kuten Norja ja Sveitsi).

Tuotteen hinnat asetetaan kunkin sesongin alussa käyttäen voimassa olevia valuutanvaihtokertoimia. Nämä hinnat voivat muuttua, jos sovellettava valuutanvaihtokerroin muuttuu ennen kuin tilauksesi on hyväksytty tai jos tuotteiden hinta alenee milloin tahansa myyntikauden aikana. Jos olet asiakas, jonka luottokorttia ei ole määritetty valuuttojen mukaan, lopullinen hinta määräytyy sinä päivänä sovellettavan vaihtokurssin mukaan, kun luottokorttiyhtiösi käsittelee tapahtuman.

NÄIDEN KÄYTTÖEHTOJEN MUUTOKSET

Varaamme oikeuden muuttaa tai vaihtaa näitä käyttöehtoja milloin tahansa, ja niiden tarkastus tulee korvaamaan nämä käyttöehdot. Kaikki Thevea in tekemät muutokset tai vaihdot näihin käyttöehtoihin julkaistaan täällä ja ne ovat voimassa välittömästi. Tämän verkkosivuston käyttäjiä ohjeistetaankin tutustumaan käyttöehtoihimme säännöllisesti mahdollisten muutosten varalta.

Jos sinulla on kysyttävää koskien käyttöehtojamme, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa.